Pewne Pieniądze


Ochrona w razie nieuprawnionych transakcji

W przypadku, gdy zgubisz kartę debetową lub zostanie Ci ona ukradziona czy skopiowana, możesz otrzymać zwrot utraconych środków w wysokości do 150 euro (50 euro dla transakcji zbliżeniowych). Ochroną objęta jest również karta mobilna w Twoim telefonie.

 

Ochrona w razie utraty gotówki pobranej z bankomatu

W przypadku utraty gotówki pobranej z bankomatu, terminalu POS lub w kasie banku np. utraty wskutek rozboju – możesz otrzymać, zwrot zrabowanych środków do kwoty 2 000 zł.

 

Ubezpieczenie przedmiotów zakupionych kartą

W przypadku, gdy w ciągu 180 dni od daty zakupu towaru przy użyciu karty, towar ten zostanie zniszczony lub utracony np. wskutek kradzieży czy pożaru, możesz otrzymać zwrot kosztów zakupu utraconego towaru lub jego naprawy do kwoty 2 000 zł.

 

Ubezpieczenie utraty karty, dokumentów lub telefonu komórkowego

Ubezpieczenie obejmuje szkody powstałe w następstwie utraty:

  • Karty
  • Dokumentów: dowód osobisty, paszport, karta stałego pobytu, prawo jazdy, dowód rejestracyjny pojazdu, paszport, legitymacja szkolna, legitymacja studencka,
  • Telefonu komórkowego

znajdujących się w Twoim posiadaniu, a utraconych np. wskutek kradzieży czy rozboju, do wysokości 300 zł (karta i dokumenty) oraz 2 000 zł (telefon komórkowy).

Ochrona ubezpieczeniowa świadczona jest na terytorium całego świata.

 

Składka ubezpieczeniowa

Koszt ubezpieczenia to 3 złote miesięcznie.

 


Jak kupić ubezpieczenie

 

 

Group 18 (4).png

Skontaktuj się z doradcą

Zadzwoń pod numer telefonu 1 9999 lub +48 61 81 1 9999 (z zagranicy) i zapytaj doradcę o ofertę ubezpieczenia. Opowiedz doradcy o swoich potrzebach związanych z ubezpieczeniami. Na tej podstawie doradca przedstawi ofertę dla Ciebie.

 

Group 18 (5).png

Zatwierdź swój wybór

Ochrona rozpocznie się już od następnego dnia po dniu, kiedy zawrzemy umowę ubezpieczenia. Polisę otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail.

 

 

Group 18 (6).png

Podaj dane do umowy

Doradca poprosi Cię o Twoje dane, na podstawie których przygotuje umowę ubezpieczenia. Dokumenty otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail.



 

Group 18 (7).png

Opłać

Pamiętaj, aby zapewnić środki na opłacenie składki.


Jak możesz zgłosić szkodę lub roszczenie


Wypełnij formularz online


Vector (14).png

Wypełnij niezbędne dane i zgłoś szkodę lub roszczenie
przez Internet.

Opcja dostępna dla wybranych ubezpieczeń.

Zgłoś szkodę lub roszczenie
Zadzwoń

Vector (15).png

Zadzwoń, porozmawiamy i powiemy co dalej.

801 888 188 lub 22 557 44 71

(opłata zgodna z taryfą danego operatora)
Infolinia ubezpieczyciela, czynna w dni robocze,
w godz. 8:00 - 19:00