Ubezpieczenia
- dwa ubezpieczenia do karty: Bezpieczne Pieniądze Platinum oraz Podróżne Platinum
- ochrona przed nieprzewidzianymi zdarzeniami związanymi z użytkowaniem karty
- bezpieczne pieniądze, karta, zakupy i telefon
- pokrycie kosztów leczenia do 200 000 zł i pomoc assistance w podróży zagranicznej 24h
Najważniejsze korzyści
- bezpłatne ubezpieczenie w trakcie podróży zagranicznych na całym świecie
- ubezpieczenie dla posiadaczy i użytkowników karty i dwóch osób towarzyszących
- bezpieczeństwo bagażu oraz podróżowania
- aktywacja ubezpieczenia za pomocą płatności kartą
Bezpieczne podróżowanie dla Ciebie i Twoich bliskich
Bezpłatne Ubezpieczenie Podróżne Platinum zapewnia ochronę w podróżach zagranicznych– przez 60 pierwszych dni każdej podróży 24h na dobę.
Teraz z kartą Platinum możesz podróżować nawet dookoła świata!
Ubezpieczenie Podróżne Platinum to wygodne rozwiązanie dla Ciebie i Twoich bliskich.
Szeroki zakres usług objętych ubezpieczeniem
W zakresie pakietu wchodzi ubezpieczenie w podróży zagranicznej:
- kosztów leczenia,
- nagłego leczenia dentystycznego,
- od utraty bagażu,
- od następstw nieszczęśliwych wypadków,
- od opóźnienia lotu,
- od opóźnienia w dostarczeniu bagażu,
- od odpowiedzialności cywilnej deliktowej w życiu prywatnym,
- a także assistance – pomoc w podróży.
Z zastrzeżeniem wyłączeń i ograniczeń określonych w Warunkach Ubezpieczenia, otrzymasz zatem pomoc, jeśli zdarzy się nieszczęśliwy wypadek, niespodziewana choroba, lub będziesz musiał skorzystać z nagłej pomocy dentystycznej.
Ubezpieczony jesteś także na wypadek inwalidztwa i śmierci. Z zastrzeżeniem wyłączeń i ograniczeń określonych w Warunkach Ubezpieczenia, możesz liczyć na zwrot kosztów leczenia, transport do kraju, pomoc prawną po wypadku samochodowym.
Z ubezpieczeniem Podróżnym Platinum jesteś także spokojny na lotniskach. Ubezpieczony zostanie Twój bagaż na wypadek jego zgubienia. Jednocześnie, z zastrzeżeniem wyłączeń i ograniczeń określonych w Warunkach Ubezpieczenia, otrzymasz zwrot części wydatków, jeśli Twój odlot opóźni się więcej niż 3 godziny.
Łatwe uruchomienie ubezpieczenia
Teraz jadąc na wakacje nie musisz się martwić o sprawy organizacyjne. Ubezpieczenie Podróżne Platinum to wygodny sposób na zapewnienie ochrony ubezpieczeniowej Tobie i Twoim bliskim w czasie podróży.
Aktywujesz je bez żadnego wysiłku – wystarczy, że opłacisz kartą w całości lub w części jeden z kosztów podróży zagranicznej, np:
- bilet lotniczy lub
- wycieczkę lub
- zakwaterowanie lub
- wynajęcie samochodu lub
- paliwo w Polsce w dniu wyjazdu.
Jak zgłaszać zdarzenia objęte ubezpieczeniem?
Zdarzenia ubezpieczeniowe objęte pakietem „Ubezpieczenie Podróżne Platinum” prosimy zgłaszać pod numerem (22) 205 50 51.
Dokumenty i pliki do pobrania
- Warunki Ubezpieczenia Podróżne Platinum - obowiązujące od 01.05.2019 r.
- Karta Produktu Podróżne Platinum - obowiązująca od 01.05.2019 r.
- Warunki Ubezpieczenia Podróżne Platinum - obowiązujące od 08.09.2018 r. do 30.04.2019 r.
- Karta Produktu Podróżne Platinum - obowiązująca od 08.09.2018 r. do 30.04.2019 r.
- Warunki Ubezpieczenia Podróżne Platinum - obowiązujące od 10.01.2017 r. do 07.09.2018 r.
- Karta Produktu Podróżne Platinum - obowiązująca od 01.10.2015 r. do 07.09.2018 r.
- Warunki Ubezpieczenia Podróżne Platinum - obowiązujące od 01.01.2016 r. do 09.01.2017 r.
- Warunki Ubezpieczenia Podróżne Platinum - obowiązujące od 01.10.2015 r. do 31.12.2015 r.
- Warunki ubezpieczenia - obowiązujące od 30.03.2015 r. do 30.09.2015 r.
- Warunki ubezpieczenia - obowiązujące od 17.04.2013 r. do 27.03.2015 r.
- Warunki ubezpieczenia - obowiązujące do 16.04.2013 r.
Materiał ma charakter marketingowy i nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Ubezpieczenie Podróżne Platinum jest oferowane klientom Santander Bank Polska S.A. jako ubezpieczenie grupowe na podstawie umowy ubezpieczenia, której stronami są Santander Bank Polska S.A. („Bank”) oraz Santander Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. („Santander Aviva TU”). Szczegółowe informacje w tym Warunki Ubezpieczenia określające m.in. zasady objęcia ochroną ubezpieczeniową, rezygnacji, podstawy ograniczenia lub wyłączenia odpowiedzialności ubezpieczyciela, oraz Karta Produktu, dostępne są w oddziałach Banku oraz na stronie internetowej santander.aviva.pl. Stan na 8.09.2018 r.
Najważniejsze korzyści
- ochrona przed nieprzewidzianymi zdarzeniami związanymi z użytkowaniem karty
- bezpieczne pieniądze, karta i dokumenty
- bezpieczne przedmioty zakupione kartą
- ubezpieczenie utraty torebki/aktówki lub telefonu komórkowego
- wypłata odszkodowania bezpośrednio na rachunek karty
Bezpłatne ubezpieczenie dla posiadaczy kart platynowych
Bezpłatne ubezpieczenie Bezpieczne Pieniądze Platinum zapewnia Ci ochronę przed wieloma nieprzewidzianymi i przykrymi w skutkach zdarzeniami. Jest ważne już od pierwszego użycia karty i na całym świecie. W przypadku przyznania Ci odszkodowania, pieniądze otrzymasz bezpośrednio na rachunek swojej karty. Z ubezpieczeniem Platinum jesteś spokojny o swoją kartę i pieniądze!
Ochrona w razie nieuprawnionej transakcji
Ubezpieczenie Platinum chroni Cię, z zastrzeżeniem wyłączeń i ograniczeń określonych w Warunkach Ubezpieczenia, przed szkodami takimi jak:
- utrata środków pieniężnych w związku z kradzieżą lub zagubieniem karty - możesz otrzymać zwrot utraconych środków w wysokości do 150 euro (50 euro dla transakcji zbliżeniowych)
- utrata wypłaconej przy użyciu karty gotówki w wyniku m.in. kradzieży lub rozboju – ochrona przez 24 godziny od jej wypłacenia
Ubezpieczenie zakupów
Z zastrzeżeniem wyłączeń i ograniczeń określonych w Warunkach Ubezpieczenia, otrzymasz odszkodowanie w przypadku kradzieży czy zniszczenia towarów, za które zapłaciłeś kartą, lub też zwrot kosztów ich naprawy.
Ubezpieczenie utraty karty, dokumentów, portfela lub telefonu komórkowego
Ubezpieczenie obejmuje szkody powstałe w następstwie utraty np. wskutek kradzieży czy rozboju:
- ważnej karty lub dokumentów,
- portfela lub aktówki (aktówka rozumiana również jako torebka czy plecak),
- Telefonu komórkowego.
Jak zgłaszać zdarzenia objęte ubezpieczeniem?
Zdarzenia ubezpieczeniowe objęte pakietem „Bezpieczne Pieniądze Platinum”, prosimy zgłaszać pracownikom infolinii Santander Aviva pod numerami telefonów 0 801 888 188 (koszt połączenia zgodnie z taryfą danego operatora) lub (22) 557 447
Dokumenty i pliki do pobrania
- Warunki Ubezpieczenia Bezpieczne Pieniądze Platinum - obowiązujące od 01.05.2019 r.
- Karta Produktu Bezpieczne Pieniądze Platinum - obowiązująca od 01.05.2019 r.
- Warunki Ubezpieczenia Bezpieczne Pieniądze Platinum - obowiązujące od 08.09.2018 r. do 30.04.2019 r.
- Karta Produktu Bezpieczne Pieniądze Platinum - obowiązująca od 08.09.2018 r. do 30.04.2019 r.
- Warunki Ubezpieczenia Bezpieczne Pieniądze Platinum - obowiązujące od 10.01.2017 r. do 07.09.2018 r.
- Karta Produktu Bezpieczne Pieniądze Platinum - obowiązująca od 01.10.2015 r. do 07.09.2018 r.
- Warunki Ubezpieczenia Bezpieczne Pieniądze Platinum - obowiązujące od 01.01.2016 r. do 09.01.2017 r.
- Warunki Ubezpieczenia Bezpieczne Pieniądze Platinum - obowiązujące od 01.10.2015 r. do 31.12.2015 r.
- Warunki ubezpieczenia - obowiązujące od 30.03.2015 r. do 30.09.2015 r.
- Warunki ubezpieczenia - obowiązujące od 17.04.2013 r. do 27.03.2015 r.
- Warunki ubezpieczenia - obowiązujące do 16.04.2013 r.
Materiał ma charakter marketingowy i nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Ubezpieczenie Bezpieczne Pieniądze Platinum jest oferowane klientom Santander Bank Polska S.A. jako ubezpieczenie grupowe na podstawie umowy ubezpieczenia, której stronami są Santander Bank Polska S.A. („Bank”) oraz Santander Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. („Santander Aviva TU”). Szczegółowe informacje, w tym Warunki Ubezpieczenia określające m.in. zasady ochroną ubezpieczeniową, rezygnacji, podstawy ograniczenia lub wyłączenia odpowiedzialności ubezpieczyciela, oraz Karta Produktu, dostępne są w oddziałach Banku oraz na stronie internetowej santander.aviva.pl. Stan na 8.09.2018 r.
Jak zamówić ubezpieczenie?
Ubezpieczenie Bezpieczne Pieniądze i podróżne Platinum otrzymasz bezpłatnie do swojej karty platynowej w Santander Bank Polska S.A.
O ubezpieczenia do kart Platinum zapytaj w oddziale.
Obowiązek wykazania zajścia Zdarzenia ubezpieczeniowego spoczywa na osobie uprawnionej do otrzymania świadczenia. Świadczenie wypłacane jest Ubezpieczonemu lub Uposażonemu.
Prosimy pamiętać, iż odpowiedzialność Ubezpieczyciela ograniczona jest do zdarzeń mających miejsce poza granicami Polski lub kraju rezydencji (z wyjątkiem śmierci Ubezpieczonego lub Trwałego uszczerbku na zdrowiu Ubezpieczonego)
Prosimy wybrać rodzaj Zdarzenia, z tytułu którego będzie zgłaszane roszczenie.
W razie wystąpienia Zdarzenia ubezpieczeniowego Ubezpieczony zobowiązany jest niezwłocznie skontaktować się z Centrum Pomocy – 22 205 50 51 (opłata zgodna z taryfą danego operatora). Wypłata świadczenia następuje po otrzymaniu zawiadomienia o Zdarzeniu ubezpieczeniowym, dokumentów potwierdzających to zdarzenie oraz wyjaśnieniu okoliczności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności i wysokości świadczenia.
Dokumentami potwierdzającymi zasadność roszczenia są:
- dowody potwierdzające zajście nieszczęśliwego wypadku;
- orzeczenie lekarskie opisujące rodzaj i charakter obrażeń oraz zawierające dokładną diagnozę;
- szczegółowy opis zaistnienia nieszczęśliwego wypadku i dane ewentualnych świadków;
- raporty policyjne dotyczące nieszczęśliwego wypadku, o ile zostały sporządzone;
- inne dokumenty potwierdzające zasadność roszczenia;
W razie wystąpienia Zdarzenia ubezpieczeniowego należy niezwłocznie skontaktować się z Centrum Pomocy – 22 205 50 51 (opłata zgodna z taryfą danego operatora). Wypłata świadczenia następuje po otrzymaniu zawiadomienia o Zdarzeniu ubezpieczeniowym, dokumentów potwierdzających to zdarzenie oraz wyjaśnieniu okoliczności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności i wysokości świadczenia.
Dokumentami potwierdzającymi zasadność roszczenia są:
- odpis skrócony aktu zgonu oraz kopia karty zgonu Ubezpieczonego;
- kopię dokumentu potwierdzającego tożsamość Uposażonego;
- dowody potwierdzające zajście nieszczęśliwego wypadku;
- szczegółowy opis zaistnienia nieszczęśliwego wypadku i dane ewentualnych świadków;
- raporty policyjne dotyczące nieszczęśliwego wypadku, o ile zostały sporządzone;
- inne dokumenty potwierdzające zasadność roszczenia;
Prosimy pamiętać o konieczności powiadomienia o zdarzeniu policji.
W razie wystąpienia Zdarzenia ubezpieczeniowego Ubezpieczony zobowiązany jest, niezwłocznie zgłosić telefonicznie (22 205 50 51 – opłata zgodna z taryfą danego operatora) prośbę o pomoc do Centrum Pomocy i podać następujące dane:
- stosowania się do zaleceń Centrum Pomocy, udzielając informacji i niezbędnych pełnomocnictw oraz umożliwienia Centrum Pomocy dokonania czynności niezbędnych do ustalenia okoliczności powstania szkody, zasadności roszczenia oraz udzielenia w tym celu pomocy i wyjaśnień;
- uzyskania dokumentacji lekarskiej stwierdzającej rozpoznanie (diagnozę), uzasadniającą konieczność prowadzenia wobec Ubezpieczonego określonego sposobu leczenia oraz opisu przebiegu leczenia z wynikami badań;
- udzielenia w formie pisemnej upoważnienia do przekazywania przez Santander Bank Polska S.A., Ubezpieczycielowi i innemu podmiotowi wskazanemu przez Ubezpieczyciela, świadczącemu na jego rzecz usługi assistance i rozpatrywania roszczeń, informacji objętych tajemnicą bankową w zakresie dotyczącym odpowiednio Posiadacza i Użytkownika Karty;
- przekazania ww. dokumentacji Centrum Pomocy.
Jeżeli na skutek zdarzenia losowego lub siły wyższej nie jest możliwe postępowanie w trybie określonym powyżej, bądź Ubezpieczony uzyskał zgodę Centrum Pomocy na pokrycie kosztów we własnym zakresie i ich refundację po powrocie do Rzeczypospolitej Polskiej lub kraju rezydencji, należy zgłosić fakt wystąpienia Zdarzenia ubezpieczeniowego do Centrum Pomocy w ciągu 7 dni od daty powrotu do Rzeczypospolitej lub do kraju rezydencji, bez względu na to, czy pełna dokumentacja potwierdzająca zasadność i wysokość roszczenia jest w posiadaniu Ubezpieczonego.
W razie wystąpienia Zdarzenia ubezpieczeniowego Ubezpieczony zobowiązany jest niezwłocznie skontaktować się z Centrum Pomocy – 22 205 50 51 (opłata zgodna z taryfą danego operatora) i podać następujące dane:
- imię i nazwisko,
- miejsce zamieszkania,
- numer PESEL,
- numer telefonu, pod którym można skontaktować się z Ubezpieczonym lub wskazaną osobą,
- krótki opis zdarzenia oraz rodzaju potrzebnej pomocy,
- wszelkie informacje niezbędne Centrum Pomocy w celu udzielenia świadczenia ubezpieczeniowego Ubezpieczonemu.
Ponadto Ubezpieczony powinien stosować się do zaleceń Centrum Pomocy, udzielając informacji i niezbędnych pełnomocnictw oraz umożliwić Centrum Pomocy dokonanie czynności niezbędnych do ustalenia okoliczności powstania zdarzenia, w związku z którym ma być świadczona usługa assistance.
W razie wystąpienia Zdarzenia ubezpieczeniowego Ubezpieczony powinien skontaktować się z Centrum Pomocy – 22 205 50 51 (opłata zgodna z taryfą danego operatora). Wypłata świadczenia następuje po otrzymaniu zawiadomienia o Zdarzeniu ubezpieczeniowym, dokumentów potwierdzających to zdarzenie oraz wyjaśnieniu okoliczności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności i wysokości świadczenia. Dokumentami potwierdzającymi zasadność roszczenia są:
- szczegółowy opis okoliczności utraty, zniszczenia lub uszkodzenia bagażu podróżnego;
- kopia pisemnego zgłoszenia przewoźnikowi zawodowemu utraty bagażu podróżnego;
- oryginał pisemnego oświadczenia przewoźnika zawodowego potwierdzający fakt utraty, zniszczenia lub uszkodzenia bagażu podróżnego oraz wypłaty odszkodowania z tego tytułu;
- ewentualny oryginał rachunku za naprawę w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia bagażu podróżnego;
- raport policji lub władz lokalnych zawierający dokładny opis zdarzenia;
- spis oraz wycena wszystkich utraconych, zniszczonych lub uszkodzonych przedmiotów wchodzących w skład bagażu podróżnego lub przedmiotów osobistych z datą i miejscem ich zakupu wraz z ewentualnymi rachunkami;
- inne dokumenty potwierdzające zasadność roszczenia;
W razie wystąpienia Zdarzenia ubezpieczeniowego Ubezpieczony powinien skontaktować się z Centrum Pomocy – 22 205 50 51 (opłata zgodna z taryfą danego operatora). Wypłata świadczenia następuje po otrzymaniu zawiadomienia o Zdarzeniu ubezpieczeniowym, dokumentów potwierdzających to zdarzenie oraz wyjaśnieniu okoliczności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności i wysokości świadczenia. Dokumentami potwierdzającymi zasadność roszczenia są:
- oryginał pisemnego oświadczenia przewoźnika zawodowego potwierdzający fakt opóźnienia bagażu podróżnego z informacją o godzinie dostarczenia bagażu podróżnego;
- oryginały rachunków i faktur, jako dowody zakupu artykułów pierwszej potrzeby lub potwierdzenia kosztów faksów i rozmów telefonicznych poniesionych w związku z zajściem zdarzenia ubezpieczeniowego;
- inne dokumenty potwierdzające zasadność roszczenia;
W razie wystąpienia Zdarzenia ubezpieczeniowego Ubezpieczony powinien skontaktować się z Centrum Pomocy – 22 205 50 51 (opłata zgodna z taryfą danego operatora). Wypłata świadczenia następuje po otrzymaniu zawiadomienia o zdarzeniu ubezpieczeniowym, dokumentów potwierdzających to zdarzenie oraz wyjaśnieniu okoliczności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności i wysokości świadczenia. Dokumentami potwierdzającymi zasadność roszczenia są:
- oryginał pisemnego oświadczenia linii lotniczych potwierdzający fakt, przyczynę oraz okres opóźnienia samolotu;
- oryginały rachunków lub faktur, jako dowody wydatków poniesionych w wyniku opóźnienia lotu;
- inne dokumenty potwierdzające zasadność roszczenia;
W razie wystąpienia Zdarzenia ubezpieczeniowego Ubezpieczony powinien skontaktować się z Centrum Pomocy – 22 205 50 51 (opłata zgodna z taryfą danego operatora). Wypłata świadczenia następuje po otrzymaniu zawiadomienia o Zdarzeniu ubezpieczeniowym, dokumentów potwierdzających to zdarzenie oraz wyjaśnieniu okoliczności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności i wysokości świadczenia. Dokumentami potwierdzającymi zasadność roszczenia są:
- dokumenty dowodowe – w przypadku gdy sporządzone są w języku innym niż polski, powinny zostać przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego na koszt Ubezpieczonego;
- inne dokumenty potwierdzające zasadność roszczenia.
Decyzja i wypłata
Wypłata świadczenia następuje po otrzymaniu zawiadomienia o Zdarzeniu ubezpieczeniowym, dokumentów potwierdzających to zdarzenie i wyjaśnieniu wszelkich okoliczności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności Towarzystwa oraz rodzaju i wysokości świadczenia.