Ubezpieczenia

Ochrona w razie nieuprawnionych transakcji
W przypadku, gdy zgubisz kartę debetową lub zostanie Ci ona ukradziona czy skopiowana, możesz otrzymać zwrot utraconych środków w wysokości do 150 euro (50 euro dla transakcji zbliżeniowych). Ochroną objęta jest również karta mobilna w Twoim telefonie.
Ochrona w razie utraty gotówki pobranej z bankomatu
W przypadku utraty gotówki pobranej z bankomatu, terminalu POS lub w kasie banku np. utraty wskutek rozboju – możesz otrzymać, zwrot zrabowanych środków do kwoty 2 000 zł.
Ubezpieczenie przedmiotów zakupionych kartą
W przypadku, gdy w ciągu 180 dni od daty zakupu towaru przy użyciu karty, towar ten zostanie zniszczony lub utracony np. wskutek kradzieży czy pożaru, możesz otrzymać zwrot kosztów zakupu utraconego towaru lub jego naprawy do kwoty 2 000 zł.
Ubezpieczenie utraty karty, dokumentów lub telefonu komórkowego
Ubezpieczenie obejmuje szkody powstałe w następstwie utraty:
- Karty
- Dokumentów: dowód osobisty, paszport, karta stałego pobytu, prawo jazdy, dowód rejestracyjny pojazdu, paszport, legitymacja szkolna, legitymacja studencka,
- Telefonu komórkowego
znajdujących się w Twoim posiadaniu, a utraconych np. wskutek kradzieży czy rozboju, do wysokości 300 zł (karta i dokumenty) oraz 2 000 zł (telefon komórkowy).
Ochrona ubezpieczeniowa świadczona jest na terytorium całego świata.
Składka ubezpieczeniowa
Koszt ubezpieczenia to 3 złote miesięcznie.
Jak zgłaszać zdarzenia objęte ubezpieczeniem?
Skorzystaj z infolinii Santander Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń pod numerem 0 801 888 188 (koszt połączenia zgodny z taryfą danego operatora) lub (22) 557 44 71.
Dokumenty i pliki do pobrania
- Ogólne Warunki Ubezpieczenia Pewne Pieniądze - obowiązujące od 08.09.2018 r.
- Informacje o produkcie ubezpieczeniowym Pewne Pieniądze - obowiązujące od 08.09.2018 r.
Materiał ma charakter marketingowy i nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Ochrona ubezpieczeniowa w ramach Umowy ubezpieczenia Pewne Pieniądze świadczona jest przez Santander Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. („Santander Aviva TU”). Szczegółowe informacje, w tym Ogólne Warunki Ubezpieczenia Pewne Pieniądze określające m.in. zakres ubezpieczenia, zasady odstąpienia oraz wypowiedzenia umowy ubezpieczenia, wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności ubezpieczyciela, Dokument zawierający informacje o produkcie ubezpieczeniowym i Informacje dodatkowe, stanowiące łącznie kartę produktu dostępne są w oddziałach Santander Bank Polska S.A. („Bank”) oraz na stronie internetowej santander.aviva.pl. Informacja o wysokości składki ubezpieczeniowej dostępna jest w oddziałach Banku. Bank jest agentem ubezpieczeniowym Santander Aviva TU wpisanym do prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego rejestru agentów ubezpieczeniowych pod nr 11135943/A. Infolinia 1 9999 – opłata zgodna z taryfą danego operatora. Stan na 8.09.2018 r.
Ubezpieczenie Pewne Pieniądze wygodnie kupisz w kilka minut przez telefon.
Zamów bezpłatną rozmowę z doradcą

Wyrażam zgodę na kontaktowanie się ze mną pracownika Santander Bank Polska S.A. uprawnionego do działania w imieniu Santander Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. i Santander Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych S.A. w celu przedstawienia mi oferty produktowej.
Zapoznaj się z Polityką Przetwarzania Danych.
Pamiętaj, że masz prawo do usunięcia podanych nam w formularzu danych osobowych. Aby z niego skorzystać kliknij tutaj.
lub zadzwoń
1 9999
61 81 19999
opłata zgodna z taryfą danego operatora
Administratorem danych osobowych jest Santander Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., które przetwarza dane osobowe w celach i na zasadach określonych w Polityce Prywatności.
Przez telefon |
|
801 888 188 lub 22 557 44 71 (opłata zgodna z taryfą danego operatora). |
Korespondencyjnie |
|
Dokumentację roszczeniową prosimy przesyłać na adres mailowy: |
Obowiązek wykazania zajścia Zdarzenia ubezpieczeniowego spoczywa na osobie uprawnionej do otrzymania świadczenia. Świadczenie wypłacane jest Ubezpieczonemu lub Uposażonemu.
Prosimy o przygotowanie i wysłanie następujących dokumentów:
- wypełniony formularz zgłoszenia roszczenia (pobierz);
Lista pozostałych dokumentów dostępna po wybraniu rodzaj Zdarzenia, z tytułu którego będzie zgłaszane roszczenie.
- pamiętaj o wypełnieniu druku zgłoszenia roszczenia
- potwierdzenie zgłoszenia zdarzenia na policji;
- dokumenty potwierdzające dokonanie transakcji, w tym zestawienie transakcji;
- inne dokumenty potwierdzające zasadność roszczenia;
Prosimy pamiętać o konieczności zastrzeżenia Karty zgodnie z Zasadami wydawania i używania Kart płatniczych Santander Bank Polska S.A. dla ludności lub zgodnie z Zasadami wydawania i używania Kart płatniczych Santander Bank Polska S.A. dla firm i powiadomieniu o zdarzeniu policji.
Prosimy o przygotowanie i wysłanie następujących dokumentów:
- pamiętaj o wypełnieniu druku zgłoszenia roszczenia
- potwierdzenie zgłoszenia zdarzenia na policji;
- dokumenty potwierdzające dokonanie wypłaty środków pieniężnych w bankomacie, w terminalu POS lub z kasy Banku zawierające określenie wysokości wypłaty oraz dnia i godziny ich dokonania lub potwierdzenie tych okoliczności przez Bank;
- inne dokumenty potwierdzające zasadność roszczenia.
Prosimy pamiętać o konieczności powiadomienia o zdarzeniu policji.
Prosimy o przygotowanie i wysłanie następujących dokumentów:
- pamiętaj o wypełnieniu druku zgłoszenia roszczenia
- potwierdzenie zgłoszenia zdarzenia na policji;
- dokument potwierdzający zakup towaru;
- potwierdzenie dokonania płatności za towar Kartą;
- w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia towaru oryginał rachunku za naprawę lub oświadczenie serwisu, iż towar nie może zostać naprawiony;
- inne dokumenty potwierdzające zasadność roszczenia;
Prosimy pamiętać o konieczności przechowywania dokumentów potwierdzających fakt dokonania zakupu ubezpieczonego mienia za pomocą karty przez okres wskazany w OWU.
Prosimy o przygotowanie i wysłanie następujących dokumentów:
- pamiętaj o wypełnieniu druku zgłoszenia roszczenia
- udokumentowaną różnicę w cenie towaru;
- kopie dokumentów bankowych potwierdzających dokonanie transakcji kartą;
- kopę faktury potwierdzającej zakup towaru lub inny dowód zakupu;
- inne dokumenty potwierdzające zasadność roszczenia.
Prosimy o przygotowanie i wysłanie następujących dokumentów:
- pamiętaj o wypełnieniu druku zgłoszenia roszczenia
- potwierdzenie zgłoszenia rozboju kradzieży, kradzieży z włamaniem lub kradzieży rozbójniczej na policji,
- oświadczenie o zgłoszeniu w Banku zastrzeżenia karty,
- inne dokumenty potwierdzające zasadność roszczenia.
Prosimy pamiętać, że zgłoszenie na policję powinno również zawierać wykaz utraconych dokumentów.
Decyzja i wypłata
Wypłata świadczenia następuje po otrzymaniu zawiadomienia o zdarzeniu ubezpieczeniowym, dokumentów potwierdzających to zdarzenie i wyjaśnieniu wszelkich okoliczności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności Towarzystwa oraz rodzaju i wysokości świadczenia.