Wypłacimy odszkodowanie w ciągu 10 dni roboczych w przypadku roszczeń objętych Gwarancją Szybkiej Wypłaty. W przypadku przekroczenia tego terminu możesz otrzymać od nas dodatkowe ryczałtowe odszkodowanie.
Materiał ma charakter marketingowy i nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Ochrona ubezpieczeniowa w ramach Umowy ubezpieczenia Locum Comfort świadczona jest przez Santander Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. („Santander Aviva TU”). Szczegółowe informacje, w tym Ogólne Warunki Ubezpieczenia Locum Comfort określające m.in. zakres ubezpieczenia, zasady odstąpienia oraz wypowiedzenia umowy ubezpieczenia, wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności ubezpieczyciela, Dokument zawierający informacje o produkcie ubezpieczeniowym i Informacje dodatkowe, stanowiące łącznie kartę produktu, Regulamin Gwarancji Szybkiej Wypłaty, dostępne są w oddziałach Santander Bank Polska S.A. („Bank”) oraz na stronie internetowej santander.aviva.pl. Informacja o wysokości składki ubezpieczeniowej dostępna jest w oddziałach Banku oraz w Santander Internet. Bank jest agentem ubezpieczeniowym Santander Aviva TU wpisanym do prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego rejestru agentów ubezpieczeniowych pod nr. 11135943/A. Infolinia 1 9999 – opłata zgodna z taryfą danego operatora. Stan na 20.11.2020 r.
Jak kupić ubezpieczenie
Online
Telefon
Oddział
Online
1
Zaloguj się do Santander internet
Wypełnij elektroniczny formularz, w którym wybierzesz: zakres ochrony, sumy ubezpieczenia, sposób w jaki chcesz opłacać składkę. Po wyborze tego, co Cię interesuje, wyświetli Ci się cena ubezpieczenia.
2
Zatwierdź swój wybór
Ochrona rozpocznie się już od następnego dnia po dniu, kiedy zawrzemy umowę ubezpieczenia. Polisę otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail.
3
Opłać
Pamiętaj, aby zapewnić środki na opłacenie składki.
Zadzwoń pod numer telefonu 1 9999 lub +48 61 81 1 9999 (z zagranicy) i zapytaj doradcę o ofertę ubezpieczenia. Opowiedz doradcy o swoich potrzebach związanych z ubezpieczeniami. Na tej podstawie doradca przedstawi ofertę dla Ciebie.
2
Zaznacz zakres ochrony
Samodzielne zaznacz w bankowości internetowej zakres ochrony, sumy ubezpieczenia oraz sposób w jaki chcesz opłacać składkę.Po wyborze tego, co Cię interesuje, wyświetli Ci się cena ubezpieczenia.
3
Zatwierdź swój wybór
Zatwierdź swój wybór. Ochrona rozpocznie się już od następnego dnia po dniu zawarcia umowy ubezpieczenia. Polisę otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail.
4
Opłać
Pamiętaj, aby zapewnić środki na opłacenie składki.
Oddział
1
Odwiedź naszą placówkę
Odpowiedz na pytania doradcy, aby mógł on określić Twoje potrzeby ubezpieczeniowe.
2
Zdecyduj o zakresie ochrony
Doradca zaproponuje Tobie rozwiązanie najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb. Przedstawioną ofertę możesz dopasować do swoich oczekiwań i możliwości.
3
Zawrzyj umowę ubezpieczenia
Podaj doradcy wymagane dane – posłużą one do sporządzenia umowy ubezpieczenia.
Podpisz umowę ubezpieczenia. Od razu w oddziale otrzymasz potwierdzenie zawarcia umowy. Ochrona rozpocznie się już od następnego dnia po dniu, kiedy zawrzemy umowę ubezpieczenia.
4
Opłać składkę
Pamiętaj, aby zapewnić środki na opłacenie składki.
Szkodę najprościej zgłosić online, w dowolnym momencie wygodnie wypełnij formularz internetowy dotyczący zgłoszenia szkody.
Przez telefon
801 888 188 lub 22 557 44 71 (opłata zgodna z taryfą danego operatora).
Aby skorzystać z pomocy Home Assistance lub Assistance rowerowego zadzwoń – 22 575 95 24 (opłata zgodna z taryfą danego operatora).
Korespondencyjnie
Dokumentację roszczeniową prosimy przesyłać na adres mailowy: roszczenia.locum@santander.aviva.pl
lub na adres: Santander Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Roszczenia Majątkowe
ul. Inflancka 4B
00-189 Warszawa
Formularz zgłoszeniowy
Prosimy o przygotowanie i wysłanie wypełnionego formularza zgłoszenia roszczenia (pobierz).
Oświadczenie sprawcy szkody
W przypadku szkody powstałej z winy osoby trzeciej prosimy o wypełnienie załączonego druku przez sprawce szkody (pobierz).
Zajście zdarzenia ubezpieczeniowego należy zgłosić niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od daty powzięcia wiadomości o tym fakcie.
Obowiązek wykazania zajścia zdarzenia ubezpieczeniowego spoczywa na osobie uprawnionej do otrzymania odszkodowania.
Oględziny
Po otrzymaniu zgłoszenia roszczenia, rozpoczniemy proces likwidacji szkody. W zależności od okoliczności zajścia zdarzenia ubezpieczeniowego i wysokości szkody, rozpatrzenie roszczenia odbędzie się w oparciu o przedstawione przez Ubezpieczonego dokumenty, wskazane przez Towarzystwo, lub po odbyciu oględzin miejsca zdarzenia, w oparciu o protokół z miejsca zdarzenia i dokumentację zdjęciową, sporządzone przez przedstawiciela Towarzystwa.
W celu poprawnej wyceny wartości zgłoszonej szkody, prosimy zachować uszkodzone mienie lub przedmioty objęte ochroną do czasu ich oględzin przez przedstawiciela Towarzystwa.
Decyzja i wypłata
Wypłata świadczenia następuje po otrzymaniu zawiadomienia o zdarzeniu ubezpieczeniowym i wyjaśnieniu wszelkich okoliczności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności Towarzystwa i wysokości odszkodowania.
W przypadku przyjęcia odpowiedzialności za powstałą szkodę przez nasze Towarzystwo, odszkodowanie z tytułu ubezpieczenia ruchomości domowych przysługuje Ubezpieczonemu. Odszkodowanie z tytułu ubezpieczenia nieruchomości lub nieruchomości w budowie przysługuje Ubezpieczonemu, a w razie dokonania cesji prawa do odszkodowania- cesjonariuszowi.
x
Informacje o plikach cookie
Gdy przeglądasz nasz serwis internetowy, gromadzimy informacje o Twojej wizycie i sposobie poruszania
się w naszym serwisie. W tym celu stosujemy pliki cookie.
Kliknij tutaj, jeśli chcesz uzyskać więcej informacji o plikach cookie.
Dlaczego korzystamy z plików cookie?
Stosujemy je przede wszystkim dla celów statystycznych, aby sprawdzić jak często odwiedzasz naszą stronę.
Dane te wykorzystujemy do ulepszania zawartości i funkcji naszego serwisu. Nie gromadzimy w tym celu
danych osobowych.
Pliki cookie wykorzystujemy również, aby zapamiętywać sposób korzystania przez Ciebie z naszego serwisu i
ułatwić Ci jego przeglądanie. Dzięki temu, możemy lepiej dopasować prezentowane treści do Twoich potrzeb.
Jak długo aktywne są pliki cookie?
Stosowane przez nas pliki cookie są instalowane na różny okres. Część z nich traci ważność wraz z zamknięciem przeglądarki,
inne aktywne są przez kilka dni, miesięcy, a nawet lat, głównie po to by informacje o wyborach użytkownika
nie zostały utracone. Pliki cookie aktywne długookresowo wykorzystywane są, aby pomóc nam określić nowego
i powracającego użytkownika serwisu.
W jaki sposób sprzeciwić się instalacji i pozbyć się plików cookie?
Możesz nie wyrazić zgody i zapobiec instalowaniu plików cookie na Twoim komputerze, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej.
Możesz również usunąć istniejące już pliki cookie.
Jak to zrobić?
Santander Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą ul. Inflancka 4b, 00-189 Warszawa, NIP 2090001167,
KRS 0000310719; Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.
Kapitał zakładowy i wpłacony: 27 000 000 PLN.
Santander Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. z siedzibą ul. Inflancka 4b, 00-189 Warszawa,
NIP 2090001173, KRS 0000310692; Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru
Sądowego. Kapitał zakładowy i wpłacony: 24 250 000 PLN.
Ważne telefony i adresy
Obsługa klienta, reklamacje
801 888 188 lub
22 557 44 71 Infolinia czynna w dni robocze,
w godz. 8:00 - 19:00
Administratorem danych osobowych jest Santander Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., które przetwarza dane
osobowe w celach i na zasadach określonych w
Polityce Prywatności.
Administratorem danych osobowych jest Santander Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., które przetwarza dane
osobowe w celach i na zasadach określonych w
Polityce Prywatności.