Złamanie, oparzenie, kalectwo - dorosły


Zgłoś on-line

contract 1 (1).png

Aby zgłosić zdarzenie, pobierz, wypełnij, wydrukuj i podpisz formularz zgłoszenia roszczenia

Pobierz formularz


Przygotuj potrzebne dokumenty:

  • kopia pełnej dokumentacji medycznej z przebiegu leczenia powypadkowego;

  • kopia dokumentu z policji lub prokuratury potwierdzającego zajście i okoliczności Nieszczęśliwego wypadku, w przypadku, gdy taki dokument został sporządzony, lub inne dokumenty potwierdzające zajście Nieszczęśliwego wypadku;

  • szczegółowy opis zajścia Nieszczęśliwego wypadku;

  • inne dokumenty potwierdzające zasadność roszczenia.

paul-hanaoka-r3bZMKGjhZQ-unsplash 1 (2).png



Wyślij dokumenty w wybrany przez siebie sposób:

Pocztą tradycyjną


Group (2).png


Wydrukowany, wypełniony i podpisany formularz oraz potrzebne dokumenty wyślij na adres:

Roszczenia Santander Aviva
ul. Inflancka 4B
00-189 Warszawa

E-mailem


Group 17.png


Wypełniony i podpisany formularz oraz potrzebne dokumenty wyślij w wiadomości e-mail na podany niżej adres.


obsluga.klienta@santander.aviva.pl



Jak sprawdzić status roszczenia?

Zadzwoń


Frame (3).png


Sprawdź status zgloszenia telefonicznie.

801 888 188 lub 22 557 44 71

(opłata zgodna z taryfą danego operatora)
Infolinia ubezpieczyciela, czynna w dni robocze, w godz. 8:00 - 19:00

Napisz wiadomość


Group 17.png



Wyślij wiadomość e-mail na podany niżej adres.
Pamiętaj, aby w wiadomości zawrze numer zgłoszenia.


obsluga.klienta@santander.aviva.pl