Ubezpieczenie podróży i kart

Jeżeli Twoje roszczenie dotyczy m.in.: zdarzenia w trakcie podróży lub problemu z płatnościami kartą.

contract 1 (1).png

Aby zgłosić zdarzenie, pobierz, wypełnij, wydrukuj i podpisz formularz zgłoszenia roszczenia z tytułu ubezpieczenia do kart

Pobierz formularz

contract 1 (1).png

Aby zgłosić zdarzenie, pobierz, wypełnij, wydrukuj i podpisz formularz zgłoszenia roszczenia z tytułu ubezpieczenia podróżnego

Pobierz formularz

Obowiązek wykazania zajścia Zdarzenia ubezpieczeniowego spoczywa na osobie uprawnionej do otrzymania świadczenia. Świadczenie wypłacane jest Ubezpieczonemu lub Uposażonemu.

Pobierz, wypełnij i wyślij formularz zgłoszenia roszczenia w dogodny dla Ciebie sposób lub skontaktuj się z infolinią Towarzystwa.
Lista pozostałych dokumentów, niezbędnych, do pojęcia decyzji, zostanie przekazana przez Towarzystwo w trakcie likwidacji szkody.
Wymagane dokumenty różnią się w zależności od tego, z tytułu którego ryzyka będzie zgłoszone roszczenie.


Jeżeli chcesz zgłosić zajście zdarzenia z ubezpieczenia do kart dotyczącego:

  • Utraty. uszkodzenia lub zniszczenia towaru
  • Utrata karty. dokumentów lub portfela
  • Nieuprawnionej transakcja przy użyciu karty
  • Różnicy w cenie zakupu towaru
  • Utraty gotówki wypłaconej przy użyciu karty
  • Utraty lub opóźnienia bagażu
  • Opóźnienie odlotu
pexels-photo-7821682.jpeg

Jeżeli chcesz zgłosić zdarzenie z ubezpieczenia podróżnego dotyczącego:

  • Kosztów ratownictwa
  • Sprzętu narciarskiego
  • Opóźnienie odlotu
roszczenia on line baner4.jpeg



Wyślij dokumenty w wybrany przez siebie sposób:

Pocztą tradycyjną


Group (2).png


Wydrukowany, wypełniony i podpisany formularz oraz potrzebne dokumenty wyślij na adres:

Roszczenia Santander Aviva
ul. Inflancka 4B
00-189 Warszawa

E-mailem


Group 17.png


Wypełniony i podpisany formularz oraz potrzebne dokumenty wyślij w wiadomości e-mail na podany niżej adres.


roszczenia.osobowe@santander.aviva.pl



Kontakt:

Frame (3).png

Centrum Alarmowe
dla ubezpieczenia NA PODRÓŻ:


Tel: 22 205 50 95

(opłata zgodna z taryfą danego operatora)

Frame (3).png

Centrum Alarmowe dla ubezpieczeń
podróżnych w ramach kart kredytowych:


Tel: 22 205 50 51

(opłata zgodna z taryfą danego operatora)




Jak sprawdzić status roszczenia?

Zadzwoń


Frame (3).png


Sprawdź status zgloszenia telefonicznie.

801 888 188 lub 22 557 44 71

(opłata zgodna z taryfą danego operatora)
Infolinia ubezpieczyciela, czynna w dni robocze, w godz. 8:00 - 19:00

Napisz wiadomość


Group 17.png



Wyślij wiadomość e-mail na podany niżej adres.
Pamiętaj, aby w wiadomości zawrze numer zgłoszenia.


roszczenia.osobowe@santander.aviva.pl